مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1393 ساعت 09:032014-08-30فرهنگي

آغاز رقابت تجسمی کاران جشنواره ملی امام رضا(ع) در شیراز


رقابت تجسمی کاران یازدهمین جشنواره ملی امام رضا(ع) در شیراز آغاز شد.

به گفته مدیرکل ارشاد اسلامی فارس اهداف این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیتهای فرهنگی هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا(ع)، گرامیداشت تولید کنندگان و پدید آورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا(ع) و همچنین کمک به انتشار گسترده تر این آثار است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تصریح کرد: از تفاوت های مهم این جشنواره با سال های گذشته حساسیت انتخاب آثار در مرحله ابتدایی، مرتبط بودن 100 درصد با موضوع اصلی جشنواره ملی رضوی است.

این مسئول ادامه داد: 358 هنرمند از 28 استان کشور 370 اثر را در چهار رشته نقاشی، پوستر، حجم و نشانه با محوریت امام رضا (ع) به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تأکید کرد: آثار راه یافته به جشنواره با حضور 9 داور از تهران و استان فارس داوری می شود .

همتی افزود: در بخش پوستر و نشانه، اُنیش امین الهی، دکتر شهریار اسدی، مسعود مرشدزاده و در بخش نقاشی؛ رضا هدایت، مریم جمالی و حسین قاسم خانی همچنین در بخش حجم؛ رضا قرباغی و ماریا کازرونی وامین بلاغی به همراهی ناظرین جشنواره امام رضا (ع) از مشهد مقدس، تهران و مسئول دبیرخانه در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رقابت تجسمی کاران جشنواره ملی امام رضا(ع) در شیراز

آغاز رقابت تجسمی کاران جشنواره ملی امام رضا(ع) در شیراز