مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1393 ساعت 05:032014-08-30فرهنگي

به مناسبت دهه کرامت نمایشگاه کتابت سوره فاتحه الکتاب در سمنان برپا شد


سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سمنان از برگزاری نمایشگاه کتابت سوره فاتحه الکتاب در خانه تاریخی تدین خبر داد.

- " از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، آرزو گلکار امروز اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، 20 قطعه از گنجینه نفیس کتابت سوره فاتحه الکتاب موزه ملک در محل اداره میراث فرهنگی شهرستان سمنان (خانه تدین) برپا شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا پایان هفته کرامت برپاست، گفت: علاقه مندان می توانند از امروز (هشتم شهریور ماه) تا شانزدهم شهریور ماه هر روز به غیر از روزهای تعطیل صبح ها از ساعت 8:30 تا 14:30 و عصرها از ساعت 17:30 تا 21 از این نمایشگاه دیدن کنند.

دهه کرامت، دهه اول ماه ذی القعده است و با ولادت حضرت معصومه (ع) آغاز می شود و با ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) پایان می یابد؛ ششم تا شانزدهم شهریور ماه امسال مصادف با دهه کرامت است.

انتهای پیام/2249/و " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت دهه کرامت نمایشگاه کتابت سوره فاتحه الکتاب در سمنان برپا شد

به مناسبت دهه کرامت نمایشگاه کتابت سوره فاتحه الکتاب در سمنان برپا شد