مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1393 ساعت 02:532014-08-29اجتماعي

طرح نشاط و پویایی فرصتی برای ساماندهی نسل جوان در جمعیت هلال احمر است


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان طرح نشاط و پویایی را فرصتی ارزشمند برای ساماندهی و سازماندهی جوانان و نوجوانان در جمعیت هلال احمر ذکر کرد.

- حسن خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار مهر به روند برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت در پایگاه های جمعیت هلال احمر استان اشاره کرد و گفت: همه ساله با آغاز فصل تابستان و به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و آشنایی جوانان ونوجوانان با اهداف و برنامه های جمعیت هلال احمر طرحی با عنوان نشاط و پویایی برگزار می شود.

وی عنوان کرد: طرح مذکور هم اکنون در پایگاه های جمعیت هلال احمر استان در حال برگزاری است و شرکت کنندگان در قالب این طرح با مهارت های امداد و کمک های اولیه، چادرزنی، اسکان اضطراری، آموزش مهارت های زندگی و آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت شغلی آشنایی پیدا می کنند.

وی اظهارداشت: از دیگر اهداف برگزاری این طرح جذب و تربیت اعضا در راستای همکاری در فعالیت های بشر دوستانه و عام المنفعه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان افزود: اعضای شرکت کننده در این طرح پس از کسب آموزش های امداد و کمک های اولیه و همچنین مهارت های پایه داوطلبی، آشنایی با نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر سازماندهی و ساماندهی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نشاط و پویایی فرصتی برای ساماندهی نسل جوان در جمعیت هلال احمر است

طرح نشاط و پویایی فرصتی برای ساماندهی نسل جوان در جمعیت هلال احمر است