مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1393 ساعت 20:382014-08-29بين الملل

نیروی هوایی عراق مواضع داعش در اطراف آمرلی را بمباران کرد


جنگنده ها و بالگردهای ارتش عراق مواضع داعش در اطراف آمرلی را همزمان با ادامه عملیات برای شکستن محاصره این منطقه، بمباران کردند.

- "، جنگنده های ارتش عراق مواضع داعش در اطراف آمرلی را همزمان با ادامه عملیات برای شکستن محاصره این منطقه، بمباران کردند.

ارتش عراق همچنین در ادامه عملیات برای پایان دادن به محاصره آمرلی مواضع داعش را هدف حملات موشکی و توخانه ای قرار داد.

این حملات در شرایطی است که نیروهای زمینی ارتش هم پیشروی خود در مناطق اطراف آمرلی را آغاز کرده اند و کنترل چندین روستا را در اختیار گرفته اند.

روز گذشته ارتش عراق با کمک گروه های مردمی عملیات خود برای شکستن محاصره آمرلی را آغاز کرده است و علی رقم پیش بینی ها مبنی بر انتخاب محور حمله از طوزخورماتو (از شمال آمرلی) برای آزاد سازی این منطقه، ارتش از ناحیه العظیم (در جنوب آمرلی) آغاز کرد.

منطقه آمرلی در استان صلاح الدین با بیش از 10 هزار نفر جمعیت که از ترکمانی های شیعه عراق هستند چندین ماه است در محاصره تروریست های داعشی قرار گرفته ولی مردم این منطقه خودشان با مقاومت مانع از ورود تروریست ها شده اند.

داعشی ها اجازه ورود غذا و دارو را به این منطقه نمی دهند و شرایط دشواری برای مردم این منطقه رقم زده اند؛ این در شرایطی است که کمک های غذایی و دارویی به طور محدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی هوایی عراق مواضع داعش در اطراف آمرلی را بمباران کرد

نیروی هوایی عراق مواضع داعش در اطراف آمرلی را بمباران کرد