مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1393 ساعت 12:482014-08-29سياسي

به مناسبت هفته دولت 8 پروژه عمرانی در شهر دماوند به بهره برداری رسید + تصاویر


هشت پروژه عمرانی در شهر دماوند به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

- " از دماوند، شهردار دماوند عصر امروز در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهرداری دماوند در محل شهربازی این شهر، با بیان اینکه شهرداری دماوند هشت پروژه تأثیرگذار را در مرحله افتتاح و کلنگ زنی دارد، اظهار داشت: افتتاح پروژه شهربازی دماوند هشت سال طول کشیده است.

عباس صفری افزود: از این رو، در اثر حمایت های شهرداری و شورای اسلامی دماوند، اکنون قسمتی از این شهربازی به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه بعضی از وسایل بازی باید به لحاظ استانداردها بررسی می شدند، هنوز راه اندازی نشده اند و به زودی فاز نخست این شهربازی تکمیل می شود و شهروندان دماوندی می توانند از آن استفاده کنند.

شهردار دماوند اضافه کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال اجرایی شده که شامل احداث محوطه بازی، سکوها و تجهیزات وسایل بازی و همچنین اجرای عملیات آسفالت کف است.

صفری مهم ترین پروژه دماوند را تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر برشمرد و گفت: متاسفانه در روزهای تعطیلات، ترافیک بسیار سنگینی در منطقه گیلاوند و دماوند به وجود می آید.

وی با بیان اینکه این پل در مرحله طراحی است، تصریح کرد: این پل دو عملکرد ترافیکی و معمارانه دارد که در ورودی شهر احداث می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت هفته دولت 8 پروژه عمرانی در شهر دماوند به بهره برداری رسید + تصاویر

به مناسبت هفته دولت 8 پروژه عمرانی در شهر دماوند به بهره برداری رسید + تصاویر