مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1393 ساعت 08:382014-08-29ورزشي

بزرگترین رویداد ورزشی بسیج کشور در دامغان اتفاق خواهد افتاد


رییس سازمان تربیت بدنی بسیج کشور از برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی بسیج کشور از 11 تا 14 شهریور ماه جاری به میزبانی شهرستان دامغان خبر داد.

- سردار کاظم یزدانی صبح جمعه در جریان سفر به شهرستان دامغان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ششمین المپیاد ورزشی پایگاه های استعدادیابی و استعداد گزینی تربیت بدنی کشور بزرگداشت یاد و خاطره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان از 11تا 14 شهریور ماه امسال در دامغان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان در المپیاد را اعضای پایگاه های استعدادیابی و استعدادگزینی بسیج کشور و منتخبان جشنواره های ورزشی برگزار شده در طی سال 92 تشکیل می دهند.

المپیاد یک گردهمایی و همایش بسیجیان ورزشکاران کشور است رییس سازمان تربیت بدنی کشور یادآور شد: با هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده از سوی سازمان تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان و سپاه ناحیه دامغان این المپیاد با شرکت یک هزار و 200 نفر از شرکت کنندگان در هفت سالن ورزشی شهرستان دامغان برگزار می شود.

یزدانی از برگزاری المپیاد به عنوان یک گردهمایی و همایش بسیجیان ورزشکار کشور یاد کرد و افزود: با برگزاری المپیادهای ورزشی یک بار دیگر برترین های استان ها با حضور خود توانمندی های ورزشی را به نمایش می گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین رویداد ورزشی بسیج کشور در دامغان اتفاق خواهد افتاد

بزرگترین رویداد ورزشی بسیج کشور در دامغان اتفاق خواهد افتاد