مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1393 ساعت 04:072014-08-29سياسي

350 هزار مراسم جشن دهه کرامت در 75 کشور برگزار می شود


مسئول شورای هماهنگی دهه کرامت گفت: از مهم ترین برنامه های دهه کرامت، برگزاری 350 هزار مراسم جشن در 200 نقطه از 75 کشور جهان است.

‏‏ - حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی در گفت و گو باخبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به ساماندهی برنامه های خود جوش مردمی، اظهار کرد: این سازمان دهی برای برنامه های دینی و مذهبی یکی از ضروریات مهم است که باید نسبت به آن مباردت ورزید.

مسئول شورای هماهنگی دهه کرامت با اشاره به اهداف تشکیل شورای هماهنگی دهه کرامت، افزود: مهم ترین هدف از تشکیل شورای هماهنگی ‏دهه کرامت، بهره مندی از ظرفیت دستگاه ها و شناسایی قابلیت های نهاد ها و استفاده از ظرفیت آنهاست.

‏ وی با تاکید به برگزاری بیش از 350 هزار برنامه خودجوش در این دهه، تصریح کرد: از مهم ترین اقدامات که این شورا برای امسال برگزاری 350 هزار مراسم در کنار جشن های رضوی و برگزاری جشن میلاد ‏حضرت معصومه (س) در 200 نقطه از 75 کشور جهان است.

‏ حجت الاسلام ارباب سلیمانی با تاکید به قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و شاهچراغ (ع) در اماکن متبرکه، عنوان کرد: به مناسبت دهه کرامت در مساجد، بقاع متبرکه، مراکز آموزشی و اداری صلوات خاصه قرائت می شود، البته شب میلاد امام رضا (ع) از شبکه های تلویزیونی و ‏رادیویی در کنار توجه ویژه صدا و سیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 هزار مراسم جشن دهه کرامت در 75 کشور برگزار می شود

350 هزار مراسم جشن دهه کرامت در 75 کشور برگزار می شود