مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1393 ساعت 02:022014-08-28سياسي

منشور اصولگرایی جامعتین برای انتخابات مجلس تدوین می شود


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: چند ماه در مورد یک منشور اصولگرایی برای انتخابات مجلس پیشِ رو در کمیته مشترک جامعه روحانیت و مدرسین بحث کردیم که براساس آن اصولگرایی 12 باید و 12 نباید دارد.

- سرویس: استانها ، تاریخ: 07/شهریور/1393 - 07:35 ، شناسه خبر: 476670 تکرار/رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور: منشور اصولگرایی جامعتین برای انتخابات مجلس تدوین می شود خبرگزاری تسنیم: رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: چند ماه در مورد یک منشور اصولگرایی برای انتخابات مجلس پیشِ رو در کمیته مشترک جامعه روحانیت و مدرسین بحث کردیم که براساس آن اصولگرایی 12 باید و 12 نباید دارد.

نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از یزد، حجت الاسلام سید رضا تقوی در همایش همگرایی اصولگرایان در یزد، با تبریک دهه کرامت، در ارتباط با علت نام گذاری این دهه، اظهار کرد: این نامگذاری ها برای این است که در ذیل آن بتوانیم فرهنگ سازی کنیم و جامعه را به سمت آرمان هایی که در مکتب ائمه اطهار علیهم السلام وجود دارد، بکشانیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های مختلف و متنوعی وجود دارد، طبعا در استان یزد که مردمی مومن و با صفا و علاقه مند به خاندان عصمت و طهارت در این استان هستند، حتما با گرفتن مجالس و محافل، تجلیل لازم را به عمل می آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشور اصولگرایی جامعتین برای انتخابات مجلس تدوین می شود

منشور اصولگرایی جامعتین برای انتخابات مجلس تدوین می شود