مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1393 ساعت 07:022014-08-28سياسي

صالحی فرد شهردار قوچان شد


مراسم تودیع ومعارفه شهردار جدید قوچان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مراسم تودیع ومعارفه شهردار جدید قوچان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور مسئولان شهرستان اعضای شورای اسلامی و امام جمعه موقت این شهرستان برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات محمد دادرس شهردار قبلی محمد صالحی فرد به عنوان شهردار جدید قوچان معرفی شد.

محمد صالحی فرد که دارای دکترای برنامه ریزی شهری است در نخستین سخنرانی خود به عنوان شهردار جدید قوچان اظهار کرد: اولویت برنامه های من در شهرداری نگاه به درون ومنابع ونیروی انسانی شهرداری خواهد بودو درحوره شهری با نگاه به بیرون سعی دررسیدن و ارتقای شهرستان قوچان به جایگاه حقیقی خود دراستان است.

وی با اشاره به تجربیات خود وسابقه همکاری خود با شهرداریهای مختلف گفت: اعتقاد دارم تاکنون کارهایی که باید در قوچان انجام شود انجام نشده است وکارهای زیادی در این شهر قابل اجراست ولی کار ها باید اصولی وکار شناسانه دنبال شود که امیداوارم در سایه همکاری همه جانبه مردم ومسئولان این امر تحقق پیدا کند.

وی تصریح کرد: ساماندهی ورودی و خروجی شهرستان با توجه به خواست عمومی و تاکید فرماندار از اولویتهای اصلی شهرداری خواهد بود و وی ترین شهرستان قوچان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی فرد شهردار قوچان شد

صالحی فرد شهردار قوچان شد