مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1393 ساعت 04:522014-08-28فناوري

مشکل قطع آب برخی محلات سنندج تا یک ساعت آینده برطرف می شود


مدیر آب و فاضلاب شهری سنندج با اشاره به قطعی آب برخی محلات شهر سنندج از بامداد امروز گفت: دلیل قطعی کمبود آب نیست و مشکل تا یک ساعت اینده به طور کامل رفع می شود.

- سرویس: استانها ، تاریخ: 06/شهریور/1393 - 10:23 ، شناسه خبر: 476042 مدیر آبفا سنندج: مشکل قطع آب برخی محلات سنندج تا یک ساعت آینده برطرف می شود خبرگزاری تسنیم: مدیر آب و فاضلاب شهری سنندج با اشاره به قطعی آب برخی محلات شهر سنندج از بامداد امروز گفت: دلیل قطعی کمبود آب نیست و مشکل تا یک ساعت اینده به طور کامل رفع می شود.

نسخه قابل چاپ " معتصم بهنام فر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، "با اشاره به قطعی آب برخی محله های شهر سنندج از بامداد امروز اظهار کرد: دلیل قطعی کمبود آب نیست و مشکل تا یک ساعت اینده به طور کامل رفع می شود.

وی گفت: مشکل قطعی آب برخی محله ها هم اکنون با تلاش همکاران ما برطرف شده و مشکل محله های تکیه و چمن و صادق آباد هم که از شهرک سعدی تأمین می شود حداکثر تا یک ساعت آینده رفع می شود.

مدیر آب و فاضلاب شهری سنندج خاطر نشان کرد: دلیل قطعی آب در محله های یاد شده شستشوی دوره ای مخازن و تعمیرات مخازن و شبکه بوده و خوشبختانه فعلاً با کمبود آب در شهر سنندج مواجه نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل قطع آب برخی محلات سنندج تا یک ساعت آینده برطرف می شود

مشکل قطع آب برخی محلات سنندج تا یک ساعت آینده برطرف می شود