مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1393 ساعت 04:182014-08-28ورزشي

در 4 رده سنی کاراته کاهای قمی در جام پایتخت به مصاف حریفان می روند


کاراته کاهای استان قم در تلاش برای کسب مدال های طلا، نقره و برنز کاراته جام بین المللی پایتخت با حریفان خود به رقابت می پردازند.

- " از قم، هیئت کاراته استان قم با جدیت به دنبال رشد و پیشرفت بیش از پیش این رشته ورزشی نسبت به گذشته، حضور مقتدر در میدان های مختلف داخلی و برون مرزی و همچنین برگزاری رقابت های مطلوب در سطح استان در اولویت مهمترین فعالیت های خود قرار داده است.

برگزاری رقابت های لیگ یکی از مسائل بسیار مهمی است که با تلاش و همکاری تمام بخش های هیئت کاراته قم زمینه توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی را فراهم کرده و کاراته قم توانسته همچنان در کشور و همچنین میادین برون مرزی موفقیت های خود را تداوم ببخشد.

همچنین فعالیت باشگاه های مختلف کاراته استان قم در زمینه تربیت و پرورش نوجوانان و جوانان مستعد قمی علاقمند به این رشته موجب شده است تا هیئت در مقابل خواست جامعه کاراته برای رشد بیشتر این رشته، احساس مسئولیت بیشتری کند.

کاراته قم علاوه بر موفقیت های متعدد در بخش مردان در قسمت بانوان نیز از استعداد و توانمندی های زیادی در سطح قهرمانی برخوردار است و با توجه به اینکه در شرایط فعلی باشگاه های بسیاری در شهر و استان قم به صورت حرفه ای به آموزش و پرورش استعدادهای کاراته می پردازند ظرفیت خوبی در کاراته وجود دارد که نوید بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در 4 رده سنی کاراته کاهای قمی در جام پایتخت به مصاف حریفان می روند

در 4 رده سنی کاراته کاهای قمی در جام پایتخت به مصاف حریفان می روند