مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1393 ساعت 11:372014-08-27فرهنگي

2500 اثر به دبیرخانه جشنواره شاهچراغ (ع) ارسال شد


مدیر آستان مقدس شاهچراغ (ع) گفت: تاکنون 2 هزار و 500 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره فرهنگی هنری شاهچراغ (ع) ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام محسن اسماعیل پور امروز در نشست خبری اظهار کرد: در نخستین جشنواره فرهنگی هنری حضرت شاهچراغ(ع) آثار فاخری در رشته های شعر، داستان، عکس، پوستر و خوشنویسی با موضوع حضرت احمدبن موسی(ع) شرکت کردند.

مدیر آستان مقدس شاهچراغ (ع) با بیان اینکه 2 هزار و 500 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده، افزود: جشنواره فرهنگی هنری حضرت شاهچراغ(ع) با هدف تقویت ارتباط هنر و اسلام برگزار شده و آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره از نظر کیفی و کمی تاکنون بی نظیر بوده و یک هزار و 500 اثر به مرحله داوری راه یافته و آثار پس از کدگذاری در اختیار داوران قرار گرفته و در هر رشته 3 اثر برتر انتخاب شدند.

از 97 اثر برتر در مراسم اختتامیه جشنواره شاهچراغ (ع) تجلیل می شود حجت الاسلام اسماعیل پور با اشاره به اینکه در این مراسم از 97 اثر برتر تجلیل می شود، خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره حضرت شاهچراغ(ع) ساعت 16 و 30 دقیقه روز یکشنبه نهم شهریور ماه در کتابخانه حرم مقدس احمدی و محمدی(ع) برگزار شده و در کنار آن 7 کارگاه تخصصی با حضور استاتید هر رشته برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 اثر به دبیرخانه جشنواره شاهچراغ (ع) ارسال شد

2500 اثر به دبیرخانه جشنواره شاهچراغ (ع) ارسال شد