مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1393 ساعت 11:372014-08-27بين الملل

برقراری آتش بس بزرگ زرینی در کارنامه مقاومت است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت: برقراری آتش بس نامحدود میان مقاوت فلسطین و رژیم غاصب صهیونیستی برگ زرینی در کارنامه مقاومت است.

- نسخه قابل چاپ " سرهنگ عزت الله عظیمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه"، با بیان اینکه مقاومت فلسطین موجب شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی شد، اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم که پس از 51 روز مقاومت جانانه مردان و زنان فلسطینی رژیم صهیونیستی مجبور به عقب نشینی از اهداف خود شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه افزود: با وجود اینکه هیچ توازنی بین قوای مقاومت و ارتش رژیم منحوس اسراییل وجود نداشت اما مقاومت و ایستادگی بر گرفته از ایمان موجب پیروزی مقاوت فلسطین در این جنگ نابرابر شد و این پیروزی ها تا زمان آزادی قدس شریف ادامه می یابد.

سرهنگ عظیمی بیان کرد: هرچند مقاومت و مردم بی گناه و بی دفاع غزه در طول این جنگ 2200 شهید و بیش از 10هزار مجروح تقدیم کردند اما طونل های زیرزمینی مقاومت خواب را از چشمان سردمداران رژیم صهیونیستی گرفته بود و امروز می بینیم که این رژیم نتوانست به اهدافی که برای آغاز جنگ تبیین کرده بود دست یابد.

عظیمی تصریح کرد: برقراری آتش بس نامحدود میان مقاوت فلسطین و رژیم غاصب صهیونیستی برگ زرینی در کارنامه مقاومت است و نقش حمایت ملت ایران از ساکنان بی دفاع غزه در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری آتش بس بزرگ زرینی در کارنامه مقاومت است

برقراری آتش بس بزرگ زرینی در کارنامه مقاومت است