مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1393 ساعت 10:432014-08-27سياسي

شیفت شب کتابخانه ملی پس از دو ماه تعطیلی مجدداً راه اندازی شد


سخنگوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از راه اندازی مجدد شیفت شب این کتابخانه البته به صورت آزمایشی پس از دو ماه تعطیلی خبر داد.

- فریبرز خسروی سخنگوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تاکید بر این مسئله که راه اندازی شیفت شب در کتابخانه ملی جزو وظایف ذاتی و قانونی ما نیست و با احتساب هزینه و فایده هم راه اندازی آن برای 5 تا 10 نفر به صرفه و صلاح این سازمان نیست، گفت: کسانی که علاقه مند به راه اندازی مجدد شیفت شب بودند، معتقد بودند که تعدادشان به خصوص در این فصل (نزدیک بازگشایی دانشگاه ها) زیاد است ولی برررسی دو ماهه و سه ماهه حراست ما نشان می داد که این تعداد کمتر از 10 نفر بوده است.

وی افزود: در نهایت تصمیم بر این شد که موضوع در کمیته ای ویژه بررسی شود و به این نتیجه منجر شد که شیفت شب کتابخانه ملی فعلاً به صورت آزمایشی مجدداً راه اندازی شود و چنانچه متقاضیانو استفاده کنندگان از منابع سازمان در این بازه زمانی (11 شب تا 7 صبح) حداقل بیشتر از 30 نفر باشد، این شیفت برقرار باشد.

معاون کتابخانه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با بیان اینکه این عزیزان گفته اند که تعداد ما 34 نفر است، آغاز دوباره فعالیت شیفت شب کتابخانه ملی از شنبه 8 شهریور را به صورت آزمایشی اعلام کرد و البته ادامه فعالیت آن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیفت شب کتابخانه ملی پس از دو ماه تعطیلی مجدداً راه اندازی شد

شیفت شب کتابخانه ملی پس از دو ماه تعطیلی مجدداً راه اندازی شد