مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1393 ساعت 10:432014-08-27حوادث

کمبود تجهیزات آتش نشانی در شهرک صنعتی توس بر آتش دامن زد


مدیر حوزه یک آتش نشانی شهرداری مشهد اعلام کرد: آتش سوزی صبح امروز در شهرک صنعتی توس در مشهد خسارت دو میلیارد ریالی به همراه داشت.

- سرآتش یار مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وقوع این آتش سوزی ساعت 10 و نیم صبح امروز با تماس کارگران این شهرک به آتش نشانی این شهرک اعلام شد و تیم عملیاتی آتش نشانان شهرک صنعتی توس به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه محل و کانون آتش سوزی در انبار های مواد اولیه و کارتن کارخانه مربوط به تولید کننده عرقیات و گلاب بود افزود: با ناتوان ماندن آتش نشانان شهر ک صنعتی از اطفا حریق و گسترده شدن آتش در این انبارها آتش سوزی به مرکز فرماندهی اعلام و تقاضای کمک شد.

رضایی به اعلام اینکه 40 آتش نشان از 8 ایستگاه به همراه 11 خودرو به محل حادثه اعزام شدند گفت: با حضور در محل حادثه مشخص شد که کانون اصلی در یکی از انبارهای نگهداری کارتن بوده که با اقدام دیر و به علت نبود تجهیزات در شهرک صنعتی، گسترده و سه دهنه انبار درگیر آتش سوزی شده اند.

وی گفت: این آتش سوزی در یک عملیات نفس گیر و در ساعت اول حضور آتش نشانان اطفا شد و کاوش و لگه گیری نیز تا ساعت یک و نیم ادامه داشت.

رضایی عنوان کرد: این دومین حریق در ماه گذشته در این شهرک است که با توجه به اهمیت ایمنی در این محل و خسارتهای مالی و جانی بزرگی که با اینگونه حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تجهیزات آتش نشانی در شهرک صنعتی توس بر آتش دامن زد

کمبود تجهیزات آتش نشانی در شهرک صنعتی توس بر آتش دامن زد