مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1393 ساعت 10:432014-08-27سياسي

هفتمین دوره جشن مردمی و معنوی زیر سایه خورشید آغاز شد


مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: در آستانه میلاد با سعادت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) با ورود کاروان رضوی به استان قم، - هفتمین دوره جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رضا خوراکیان ظهر امروز در نشست خبری در موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهه کرامت رضوی برنامه زیر سایه خورشید با پیام "حضورتان در تمام زندگی ام جاریست یا علی ابن موسی الرضا (علیه السلام)" در 200 شهر از 31 استان کشور و 45 شهر از 10 کشور خارجی برگزار می شود.

وی ابراز داشت: جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید تلاش دارد تا ضمن بسط و تعمیق جایگاه سیره و سنت ثامن الحجج(ع) با درنظر گرفتن فضای شور و شعور معنوی، بستری را برای ارتقاء معرفت و بهره مندی حداکثری مخاطبان از آموزه های اهل بیت(ع) به ویژه سنت و سیره رضوی در داخل و خارج از کشور فراهم نماید.

خوراکیان با بیان اینکه محبت مردم به ساحت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به خوبی در برنامه های زیر سایه خورشید تبلور پیدا می کند، اظهار داشت: حضور کاروان های رضوی در نقاط مختلف فرصتی را فراهم کرده تا برای مخاطبان تبیین کنیم که حضور امام رضا(ع) و ائمه اطهار(ع) باید در تمامی ساحت ها و عرصه های زندگی متبلور باشد و باید سعی کنیم تا بدون ایجاد حساسیت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین دوره جشن مردمی و معنوی زیر سایه خورشید آغاز شد

هفتمین دوره جشن مردمی و معنوی زیر سایه خورشید آغاز شد