مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1393 ساعت 09:422014-08-27سياسي

طرح ساماندهی دهیاران سراسر کشور در حال بررسی است


نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی از طرح ساماندهی دهیاران در مجلس خبر داد و گفت: یکی از طرح های مطرح شده که در مجلس در دست پیگیری است ساماندهی و دادن مزایا به دهیاران شوراهای اسلامی روستایی و شهری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، قاسم عزیزی ظهر امروز در جمع دهیاران و روسای شوراهای اسلامی این شهرستان با اشاره به بیمه بازنشستگان روستایی اظهار کرد: بهترین راه برای روستاییانی که بیمه ندارند این است که سالانه 2 میلیون و 200 هزار ریال به سازمان بیمه واریز کنند تا حتی کسانی که سنشان به 50 رسیده است در سن 65 سالگی بازنشسته شوند.

وی با اشاره به بحث عمرانی در سطح شهرستان افزود: امسال نسبت به سال های گذشته منابع مالی با مدیریت بهتر بیشتر می شود و تعداد پروژه های در دست کار قرار می گیرد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی به یک پارچه سازی اراضی اشاره کرد و گفت: اگر این طرح در سطح شهرستان اجرایی شود و مورد استقبال کشاورزان قرار گیرد 85 درصد از طرح های کشاوری مکانیزه و آبیاری های نوین انجام می شود.

عزیزی با بیان اینکه راه های اصلی شهرستان شازند به نوعی شریان های اصلی کشور را تشکیل می دهند تصریح کرد: راه های اصلی که شریان های مهم کشور را تشکیل می دهند محور شازند - ازنا، شازند - بروجرد، تهران - بندر امام خمینی(ره) و شازند - خمین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی دهیاران سراسر کشور در حال بررسی است

طرح ساماندهی دهیاران سراسر کشور در حال بررسی است