مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1393 ساعت 07:422014-08-27سياسي

انقلاب اسلامی در رسانه های دیجیتال


طبیعی است که به خاطر تاخر جریان های اصیل اسلامی در سینما و حوزه های رسانه ای و فضای مجازی، رسانه های ما عقب مانده تلقی شوند، حال آنکه تعریف سکولار از پیشرفت و فناوری، - ابزار آلات رسانه ای را نیز تحت تاثیر قرار داده به طوری که سنخیتی با پدیده های انقلابی ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، مفهوم انقلاب اسلامی در فضای مجازی شاید سوالی است که این روزها برای اهالی این حوزه به طور جدی مطرح باشد.

محمدرضا کردلودر یادداشتی درباره این سوال هایدگری نوشته است:فکر می کنم سوال های هایدگری درباره انقلاب و پیرامون آینده جمهوری اسلامی و صرف زمان برای یافتن پاسخ برای آن، نه تنها برای انقلابیون، حتی برای محافظه کاران و معتدل ها، سنتی و ها و مدرن ها نیز کسل کننده باشد.

اما ما به خاطر وجود عناصر نو به نو و برای خاطر دوران "پسا فناوری اطلاعات" و "پسا دیجیتال" که ما در آن به سر می بریم، ئنیاز داریم چند سوال اساسی مطرح کنیم.

پیش از آن به "مفهوم انقلاب اسلامی" نگاهی کارکردی بیاندازیم و همان سوال هایدگری را درباره انقلاب اسلامی مطرح کنیم.

آیا در روزگاری که با حمایت های بی دریغ آمریکا شاه ژاندارم منطقه بود و از حمایت همه قدرتهای استکباری بهره می برد، هیچکس منتظر انقلاب ایران بود؟ شاید مکررات رادیو تلویزیون از همین معج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی در رسانه های دیجیتال

انقلاب اسلامی در رسانه های دیجیتال