مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1393 ساعت 07:072014-08-26ورزشي

تکلیف حضور تیم هندبال نیک اندیش در لیگ برتر تا پایان هفته مشخص می شود


رییس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: بر حسب صحبت های که با هیئت مدیره سازمان ورزش شهرداری شده تا پایان این هفته حضور یا عدم حضور نیک اندیش در لیگ برتر مشخص می شود.

- سرویس: استانها ، تاریخ: 04/شهریور/1393 - 12:41 ، شناسه خبر: 473850 رییس هیئت هندبال اصفهان: تکلیف حضور تیم هندبال نیک اندیش در لیگ برتر تا پایان هفته مشخص می شود خبرگزاری تسنیم: رییس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: بر حسب صحبت های که با هیئت مدیره سازمان ورزش شهرداری شده تا پایان این هفته حضور یا عدم حضور نیک اندیش در لیگ برتر مشخص می شود.

نسخه قابل چاپ " فرامرز می آبادی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، "پیرامون وضعیت 2 تیم هندبال اصفهان در لیگ برتر سال 1393 اظهار کرد: آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم های باشگاهی برای حضور در لیگ برتر تا 15 شهریور بوده که بر اساس صحبت ها، تیم فولاد سپاهان حضورش قطعی و پررنگ است.

وی تصریح کرد: فدراسیون بر اساس دعوتنامه ای که برای هندبال اصفهان فرستاده، 2 تیم نیک اندیش شهرداری و سپاهان را به مسابقات لیگ برتر دعوت کرده و خوشبختانه مدارک تیم فولادسپاهان حاضر است و در چند روز آینده ورودی را به حساب واریز کرده و ثبت نام می کند.

رییس هیئت هندبال استان اصفهان افزود: حدود 2 ماهی است که تلاش می کنیم این تیم نیک اندیش در لیگ حضور داشته باشد و امیدواریم تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف حضور تیم هندبال نیک اندیش در لیگ برتر تا پایان هفته مشخص می شود

تکلیف حضور تیم هندبال نیک اندیش در لیگ برتر تا پایان هفته مشخص می شود