مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1393 ساعت 12:472014-08-25دانش

انتقاد بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج از نحوه تودیع و معارفه مدیریت این دانشگاه


بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج با صدور بیانیه ای در خصوص تغییر ریاست این دانشگاه، از نحوه تودیع و معارفه مدیریت دانشگاه انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو ، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با صدور بیانیه ای در خصوص تغییر ریاست این دانشگاه، از نحوه تودیع و معارفه مدیریت دانشگاه انتقاد کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی سرانجام هفته گذشته و پس از ماهها و حتی سال ها کش و قوس، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تغییر کرد و دوره 12ساله تصدی دکتر حاجی خانی پایان پذیرفت و دکتر میرزا به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب شدند.

صرف نظر از قضاوت در مورد محتوای جابجایی و نمره ای که می توان به آن داد، بر آنیم تا مراتب گله مندی و ناراحتی خود را از نحوه این جابجایی ابراز داریم.

حداقل های اخلاق و تدبیر حکم می کرد با برنامه ریزی مناسب که در جابجایی های کلان مرسوم است، شأن این واحد دانشگاهی را که در اکثر مولفه ها جزو برترین دانشگاه های کشور است(رتبه نخست علمی در بین واحدهای دانشگاه آزاد و رتبه 11 در بین دانشگاه های کشور) رعایت می شد و هم شأن ریاست سابق که به هر ترتیب و با هر نمره ای 12 سال عمر مدیریتی شان را مصروف ساخته شدن این دانشگاه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج از نحوه تودیع و معارفه مدیریت این دانشگاه

انتقاد بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج از نحوه تودیع و معارفه مدیریت این دانشگاه