مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1393 ساعت 04:182014-08-24پزشكي

شاد زیستن کودک به اندازه تغدیه اش اهمیت دارد


مدیر گروه روانشناسی دانشگاه آزاد کاشمر با اشاره به اینکه شاد زیستن برای کودک به همان اندازه مهم است که تغدیه خوب، محبت کردن و حفاظت از او اهمیت دارد، - گفت: شاد زیستن سلامت روحی، روانی و جسمانی کودک را تامین می کند.

دکتر محمد رضا ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، افزود: در شرایطی که بیشتر خانه های شهری تبدیل به آپارتمان های کوچک و به دور از فضاهای بازی شده است، حداقل کاری که می توان برای تامین بهداشت جسمی و روحی کودکان و نوجوانان داشته باشیم، ایجاد فضای شادی بخش در مدرسه است.

وی میزان شادی و خنده در مدارس را بسیار پایین دانست و ابراز کرد: در مدرسه خالی از شادی، سخن گفتن از شادی قدری مشکل خواهد بود.

استاد دانشگاه آزاد کاشمر یکی از مشکلات هر جامعه را غفلت از شادی و نشاط و در نتیجه افزایش بیماری های مختلف روانی از قبیل اضطراب و افسردگی دانست و بیان کرد: جامعه زنده و پویا جامعه ای است که عناصر شادی آفرین در آن فراوان باشد.

وی با تاکید بر اینکه شوق زندگی کردن را به دانش آموزان بیاموزیم افزود: باید معتقد باشیم که درحقیقت رشد پایدار ما در گرو شادی پایدار است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاد زیستن کودک به اندازه تغدیه اش اهمیت دارد

شاد زیستن کودک به اندازه تغدیه اش اهمیت دارد