مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1393 ساعت 18:382014-08-23سياسي

امام جمعه موقت قزوین: مسئولان از پرداختن به حاشیه ها پرهیز کنند


مسئولان از پرداختن به حاشیه ها به شدت پرهیز کرده و به متن برنامه ها که خدمت خالصانه به مردم است توجه داشته باشند زیرا آسیب هایی که به مردم وارد می شود همواره از توجه به حاشیه هاست.

- " از قزوین، حجت الاسلام محمدحسن باریک بین در دیدار استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان با نماینده ولی فقیه در استان قزوین که امشب در سالن اجتماعات شهید باریک بین برگزار شد، اظهار کرد: استاندار قزوین به همراه مدیران جهادی دستگاه های اجرایی استان تلاش زیادی در راستای توسعه استان می کنند.

وی افزود: باید از تلاش های استاندار قزوین، معاونان وی و دیگر مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان تقدیر کرد زیرا از هیچ کوششی در راستای توسعه استان دریغ نمی کنند.

امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: تلاش های استاندار و دیگر مسئولان استان در زمینه رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه بسیار مطلوب بوده و نتایج خوبی به دنبال داشته است که جای تقدیر دارد.

باریک بین عنوان کرد: امیدواریم این تلاش های دلسوزانه شما مدیران و مسئولان استان که در جهت خدمت خالصانه به مردم جامعه است و همواره این اصل را در الویت برنامه های خود قرار داده اید به نتایج مطلوب تری منجر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت قزوین: مسئولان از پرداختن به حاشیه ها پرهیز کنند

امام جمعه موقت قزوین: مسئولان از پرداختن به حاشیه ها پرهیز کنند