مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1393 ساعت 18:382014-08-23اقتصادي

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد افتتاح 12 پروژه راه سازی در استان بوشهر


مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر از افتتاح 12 پروژه راه سازی در استان خبر داد.

- علیرضا صفایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: ارائه خدمات به مردم و توسعه زیرساخت های حمل و نقل از مهم ترین ماموریت های مسئولان راه و شهرسازی است و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در سال جاری پروژه های متنوع و ارزشمندی را آغاز کرده و تاکنون به موفقیت های خوبی نیز در تکمیل و افتتاح برخی از پروژه ها دست یافته ایم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با تبریک آغاز هفته دولت خاطرنشان کرد: هفته دولت یادآور خدمات ارزنده شهیدان رجایی و باهنر و سایر شهدای دولت است و امیدواریم همه مسئولان در رفتار و کردار از این عزیزان الگوبرداری کنند.

صفایی تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در هفته دولت تعداد زیادی پروژه عمرانی در شهرستان های مختلف افتتاح و چند پروژه نیز کلنگ زنی خواهد کرد.

وی از افتتاح 12 پروژه راهسازی در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: امسال در هفته دولت با تلاش و فعالیت صورت گرفته تعداد 12 پروژه با اعتبار 126 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر همچنین از کلنگ زنی پنج پروژه راهسازی در استان بوشهر خبر داد و گفت: این تعداد پروژه با اعتبار 119 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد افتتاح 12 پروژه راه سازی در استان بوشهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد افتتاح 12 پروژه راه سازی در استان بوشهر