مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1393 ساعت 18:382014-08-23فرهنگي

این خانه صاحبانش را بعد از 20سال راه داد!


به نظر می رسد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نظر دارد از سلایق مختلفی در خانه ی کاریکاتور ایران بهره ببرد و کاریکاتوریست های منتقد خانه ی کاریکاتور نیز، - وضعیت جدید را مثبت ارزیابی می کنند و نسبت به آینده ی این خانه خوش بینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، چندی پیش در خبرها آمد معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در محل این سازمان، جلسه ای با حضور جمعی از کاریکاتوریست ها برگزار کرده و هدف از اجرای این جلسه؛ بهبود، ارتقا و ترویج کاریکاتور شهری پایتخت و نگاه ویژه به تاثیرگذاری کاریکاتور و خانه کاریکاتور ایران اعلام شده است.

نکته ی قابل توجه این است که در این جلسه معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شورای مشاوره ای برای ریاست خانه ی کاریکاتور ایران انتخاب کرده است.

شورایی که با حضور کامبیز درم بخش، بهمن عبدی، بهرام عظیمی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی، محمدرضا دوست محمدی، فیروزه مظفری، ابوالفضل محترمی، امین مویدی، کیارش زندی، هادی حیدری، علی درخشی و حمید نیرومند؛ طیف متنوعی از سلایق مختلف را شامل شده است.

این در حالی است که خانه ی کاریکاتور ایران هجده سال است توسط مسعود شجاعی طباطبایی اداره می شود و مدیریت خانه ی کاریکاتور ایران همواره از جانب منتقدین متهم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این خانه صاحبانش را بعد از 20سال راه داد!

این خانه صاحبانش را بعد از 20سال راه داد!