مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1393 ساعت 18:382014-08-23فرهنگي

گپ تبریزی و میرکریمی درباره ی یک شخصیت


فیلم سینمایی «امروز» رضا میرکریمی از معدود فیلم های جشنواره ی فیلم فجر بود که برخی فیلم سازان هم درباره آن نظر دادند، کمال تبریزی از جمله فیلم سازانی است که طرفدار پر و پاقرص آن است و درباره آن گفت که «"امروز" شخصیتی است که تا به حال در سینمای ایران نبوده است.

- فیلم سینمایی امروز رضا میرکریمی از معدود فیلم های جشنواره ی فیلم فجر بود که برخی فیلم سازان هم درباره آن نظر دادند، کمال تبریزی از جمله فیلم سازانی است که طرفدار پر و پاقرص آن است و درباره آن گفت که "امروز" شخصیتی است که تا به حال در سینمای ایران نبوده است.

خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، همزمان با اکران فیلم امروز به بهانه ی ایجاد یک بحثی متفاوت،کمال تبریزی و رضا میرکریمی را کنار هم نشاند تا از فیلم امروز بگویند و از فضای حاکم بر این فیلم، بحثی که به مباحث پیرامونی جامعه هم نزدیک شد.

ایسنا: آقای میرکریمی فیلم امروز تنها فیلم شما است که در جشنواره فجر مورد هجمه و نقدهای قرار گرفت اما به مرور و در زمان اکران طرفدارانی بعضا پرپاقرصی پیدا کرد، این روند را چگونه ارزیابی می کنید؟ در حالیکه فیلم را برای اکران تغییری ندادید! میرکریمی: قبل از هرچیز باید بگویم نظر و سلیقه مخالفین فیلم محترم است و اگر توضیحی می دهم دفاع بی چون وچرا از فیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گپ تبریزی و میرکریمی درباره ی یک شخصیت

گپ تبریزی و میرکریمی درباره ی یک شخصیت