مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1393 ساعت 16:082014-08-23اقتصادي

استاندار مازندران خبر داد راه اندازی سایت آموزشی برای فارغ التحصیلان در مازندران


استاندار مازندران از راه اندازی سایت آموزشی برای فارغ التحصیلان خبر داد و گفت: به دنبال آموزش و مهارت دانش آموختگان هستیم.

- " از بابلسر، ربیع فلاح جلودار امشب در نشست روسای دانشگاه های مازندران در سالن اجتماعات دانشکده هنر و معماری مازندران با بیان اینکه امروز در دنیا سرمایه طبیعی ملاک توسعه کشورها محسوب نمی شود، بیان داشت: امروز دانش و منابع انسانی مهم ترین دستاورد، ارزش و سرمایه هر کشور است.

وی با اشاره به اینکه در کشور ما علم مغفول مانده و با بیان اینکه در مراکز تحقیقاتی برای هر عضو هیئت علمی معادل 100 میلیون تومان هزینه می شود، افزود: اما خروجی ما کمتر از دو میلیون تومان است.

استاندار مازندران با طرح این سئوال که چرا با این همه منابع انسانی و طبیعی در استان باید جزء استان های محروم کشور از لحاظ برخورداری باشیم و چرا باید با افزایش بیکاری در سطح استان مواجه باشیم، عنوان کرد: با آن که مازندران در بحث نخبه پروری، دانشجویان، دانش آموزان و اساتید مجرب یک استان تحول گرا است اما نگاه افراد در استان سیاسی و سیاست زدگی است و به کیفیت و ارزش توجهی نمی شود.

فلاح با بیان اینکه در وضعیتی هستیم که علی رغم تحریم ها از لحاظ امنیتی از جایگاه خوبی در کشور برخورداریم، بیان داشت: چون رهبر فرزانه ای داریم که مسائل کشور را خوب می داند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران خبر داد راه اندازی سایت آموزشی برای فارغ التحصیلان در مازندران

استاندار مازندران خبر داد راه اندازی سایت آموزشی برای فارغ التحصیلان در مازندران