مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1393 ساعت 10:082014-08-23اجتماعي

جشنواره "قصه گویان فردا" در کرمانشاه برگزار می شود


برگزاری جشنواره قصه گویان فردا در کرمانشاه، شهرداری های استان کرمانشاه استخدام می کنند و.

اخبار کوتاه استان کرمانشاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: حضور کودکان و نوجوانان دربرنامه های کانون، تمرین حضور در جامعه فردا است.

رضا موزونی در اولین جشنواره قصه گویی اعضای مراکز کانون سطح شهر کرمانشاه، خطاب به قصه گویان کودک و نوجوان به بیان نقش قصه و قصه گویی در شکل گیری شخصیت افراد پرداخت و گفت: قصه گویی جهان زیبایی است که ما بزرگترها نیز سال های سال و درایام کودکی خود به همت قصه های مادربزرگ هایمان در آن به گشت و گذار پرداخته ایم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از حضور در بین قصه گویان کودک و نوجوان به عنوان فرصتی مغتنم و به یاد ماندنی یاد کرد که هر فردی را به یاد قصه های مادر بزرگ هایش می اندازد.

موزونی قصه گویی اعضای کودک و نوجوان حاضر در این جشنواره را ستود وافزود: بسیار خوشحالم که شما کودکان و نوجوانان این چنین با مهارت و اعتماد به نفس، راوی قصه های سرزمین کهن خود می شوید.

وی با تاکید بر رعایت اصول قصه گویی از جانب کودکان حاضر در این جشنواره خطاب به آن ها گفت: شما به درستی و زیبایی، تمامی مواردی را که باید در اجرای قصه رعایت می شد را به کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره "قصه گویان فردا" در کرمانشاه برگزار می شود

جشنواره "قصه گویان فردا" در کرمانشاه برگزار می شود