مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1393 ساعت 01:582014-08-22اجتماعي

نوشت افزار و سلامت تحصیلی فرزندان


نوشت افزارهای حاوی نمادهای فرهنگ بیگانه که مسیر آسان و کم هزینه ای را برای ورود و توزیع در سراسر کشور پیش رو دارند و گاهی توسط تولیدکنندگان داخلی نیز ، - با شروع سال تحصیلی و جاری شدن زندگی در کوچه ها و خیابان ها و جنب وجوش دانش آموزان و حیات دوباره مدارس ، امید به آینده جان می گیرد.

امید به رویش سالم فرزندانمان و فردایی سرشار از استقلال و بالندگی، فردایی که نهالهای نوپایمان بتوانند برپای خود بایستند و با افتخار به هویت اسلامی و ایرانی، زمینه ساز توسعه همه جانبه کشور گردند.

نظام تعلیم و تربیت می تواند چشم انداز شکوفایی استعدادهای نسلی باشد که در آینده نزدیک مسئولیت اداره کشور و تعیین سرنوشت یک ملت را بر عهده می گیرند.

بسیاری از خانواده ها با دغدغه ای که در مورد رشد و شکوفایی فرزندانشان دارند، تصور می کنند وزارت آموزش و پرورش خود را نسبت به همه عوامل موثر در شکل گیری شخصیت و هویت دانش آموزان مسئول می داند و در این زمینه مراقبت و دقت کافی دارد.

اما آموزش و پرورش که خود را در کنترل عوامل اثر گذار برون مدرسه ای در تربیت دانش آموزان ، ناتوان می بیند، حداقل نباید اجازه دهد که مدرسه به محیطی برای تبلیغ نشانه های محصولات بیگانه، و تشدیدتقاضای.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوشت افزار و سلامت تحصیلی فرزندان

نوشت افزار و سلامت تحصیلی فرزندان