مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1393 ساعت 23:082014-08-22ورزشي

برای نخستین بار در کشور آتش نشانان شیرازی دوره تکاوری می بینند


حضور استخدام شده های جدید آتش نشانی شیراز در دوره تکاوری برای نخستین بار در کشور رخ می دهد.

- سیروس پاک فطرت امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: برای نخستین بار حداقل در طول عمر شهرداری شیراز، توسط حوزه معاونت اجرایی و خدمات شهری و مدیر عامل سازمان آتش نشانی ابتکاری انجام شد که بنابر آن پذیرفته شدگان استخدام در آتش نشانی دوره ویژه تکاوری طی کنند.

وی افزود: 130 نفر از جوان های با استعداد و تازه نفسی که به عنوان استخدامی وارد شهرداری شیراز شدند از طریق آزمونی که با محوریت استانداری و سازمان شهرداری های کشور برگزار شد از بین جمع کثیری از داوطلبان انتخاب شدند.

این مسئول ادامه داد: این 130 نفر غیر از صلاحیت های عمومی و اخلاقی در تست های ورزشی و جسمانی شرکت کردند و بعد از آن دوره های علمی و فنی را نیز طی کردند و در ادامه قراردادی با مرکز پیاده ارتش منعقد شد که این افراد دوره تکاوری را به صورتی علمی و عملیاتی طی کنند.

مشاور شهردار شیراز خاطرنشان کرد: در این دوره تکاوری، ارتقای توانمندی های امدادی و عملیاتی و بهبود قابلیت های جسمانی مطرح است چرا که برای آن که یک آتش نشان اعتماد به نفس لازم برای حضور در عملیات را داشته باشد باید توانمندی های جسمی او این امکان را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نخستین بار در کشور آتش نشانان شیرازی دوره تکاوری می بینند

برای نخستین بار در کشور آتش نشانان شیرازی دوره تکاوری می بینند