موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - همسان سازي حقوق - مستمري بگيران - كميسيون اجتماعي - سازمان تامين اجتماعي - اردستان - عضوشوراي شهر تهران - كميته تعيين وضعيت - سارقان حرفه اي منازل - مهدي قره شيخلو - عبدالحسن رفيعي پور - زراره - برنامه بازي هاي پرسپوليس - جعفر ميلي منفرد - بيمه تأمين اوتماعي - شفيع زاده - مديركل بهزيستي ايلام - طرح بسندگي زبان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1393 ساعت 02:082014-08-21بين الملل

نماینده یونیسف درغزه: کودکان هفت ساله غزه سه جنگ را به چشم خود دیده اند


نماینده صندوق کودکان ملل متحد، یونیسف در غزه با وخیم خواندن وضع کودکان غزه گفت: کودکان هفت ساله فلسطینی ساکن غزه در صورتیکه زنده مانده باشند، در مدت کوتاه عمر خود، سه جنگ را تجربه کرده اند و تا سال ها به مشاوره و روانشناسی نیاز دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازواحد مرکزی خبر از نیویورک، پرنیلا آیرون ساید، در نشستی خبری در مقر سازمان ملل گفت: چهارصد و شصت و نه کودک فلسطینی در تجاوز شش هفته اخیر اسراییل کشته و بیش از سه هزار کودک نیز مجروح شده اند و جراحان، لوازم و فن آوری کافی را برای رسیدگی به کودکان در اختیار ندارند.

وی افزود: فقط در چهل و هشت ساعت گذشته، نه کودک کشته شده اند که احتمال دارد این شمار تا پایان روز جاری افزایش یابد چون به هنگام حملات، هیچ سرپناه و یا پناهگاهی برای کودکان وجود ندارد تا به آنجا فرار کنند.

رییس یونیسف در غزه تاکید کرد: بیش از یک میلیون نفر از جمعیت یک میلیون و هشتصد هزار نفری غزه را کودکان تشکیل می دهند، در یک چنین ناحیه ای که جمعیت فشرده وجود دارد، قوانین بسیار واضح است و از غیرنظامیان و اماکن آنها باید محافظت شود.

وی افزود: بسیاری از کودکان که در جنگ کشته نشده اند نیز احتمال دارد در نتیجه به ابتلاء به بیماری هایی که پس از درگیری شایع می شود، جان خود را از دست بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده یونیسف درغزه: کودکان هفت ساله غزه سه جنگ را به چشم خود دیده اند

نماینده یونیسف درغزه: کودکان هفت ساله غزه سه جنگ را به چشم خود دیده اند