مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1393 ساعت 13:232014-08-20سياسي

قتل عمد در دانشگاه


بنا نداشتم قبل از چهارشنبه سیاه مجلس این مطالب را به نگارش درآورم چرا که از طرفی هم علاقه مند نبودم به تملق برای مقام عالی وزارت علوم متهم شوم و هم اینکه تقریباً از برکناری دانشمند فاضل ، متدین و انقلابی یعنی جناب آقای فرجی دانا از منصب وزارت آموزش عالی اطمینان کامل داشتم .

یکی از عمده ترین دلایل بنده برای این اطمینان این است که نام بسیاری از نمایندگانی که خود و یا اطرافیان و نزدیکانشان در میان بورسیه شدگان نامتعارف و توام با زد و بند وزارت علوم احمدی نژاد قرار داشته است عملاً در میان امضاکنندگان استیضاح نبوده است و این کار را برای فرار از افکار عمومی به همکاران همفکر خود واگذار نموده اند تا در روز استیضاح همگام با همفکران و در خفا تیغ تیز عدالت فرجی را براندازند .

در همین راستا به منظور تنویر و به عنوان مثال تنها فقط به یک مورد اشاره ای می نمایم و آن در خصوص نماینده ای است که اهل شمال کشور بوده و در یکی از کمیسیون های مرتبط با رسالت وزارت علوم عضویت دارد .

این نماینده محترم در روزهای پایانی دولت سابق و در سن 45 سالگی اراده نمود که بورسیه تبدیل خارج به داخل دریافت نماید و در یک دانشگاه مادر دولتی دانشجوی مقطع دکترا شود که همین نیز شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل عمد در دانشگاه

قتل عمد در دانشگاه