مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1393 ساعت 10:422014-08-20ورزشي

معاون رییس جمهور از پروژه های بنیاد شهید اردبیل بازدید کرد


همزمان با سفر رییس جمهور به استان اردبیل معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از پروژه ها و فعالیت های بنیاد شهید اردبیل بازدید کردند.

- نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از اردبیل، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دقایقی پیش با حضور در مزار شهدای اردبیل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

در این مراسم که مشاور استاندار در امور ایثارگران، مدیر کل بنیاد و جمعی از کارکنان دستگاه های مختلف استان حضور داشتند با نثار گل و فاتحه بار دیگر با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران در کنار بازدید از مجتمع توان بخشی فرهنگی ورزشی ایثار اردبیل در حاشیه این مراسم با جمعی از خانواده های شهدا و جانبازان گفت و گو کرده و در جریان مشکلات و خواسته های آنها قرار گرفت.

حجت الاسلام محمد علی شهیدی محلاتی با تاکید بر بهره برداری هرچه زود تر از مجتمع توانبخشی استان اردبیل، گفت: مجتمع توانبخشی ایثار به عنوان بزرگترین مجموعه فرهنگی و ورزشی استان محسوب می شود که کار احداث آن سال 89 شروع شد و اکنون 70 درصد پیشرفت دارد.

وی افزود: عملیات اجرایی و بخش های استخر و آب درمانی این مجتمع در حال اتمام است که در صورت تامین اعتبار به بهره برداری کامل می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور از پروژه های بنیاد شهید اردبیل بازدید کرد

معاون رییس جمهور از پروژه های بنیاد شهید اردبیل بازدید کرد