مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1393 ساعت 10:322014-08-20سياسي

تقدیر از نمایندگان مجلس/ دولت پیام مجلس را درک کند


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور گفت: مجلس با عدم موافقت به ادامه روند فعالیت فرجی دانا از بروز حاشیه های سنگین تری در فضای دانشگاه ها جلوگیری کرد.

- نسخه قابل چاپ " ناصر آراسته دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم"، گفت: مجلس با عدم موافقت به ادامه فعالیت فرجی دانا از بروز حاشیه های سنگین تری در فضای دانشگاه ها جلوگیری و با یک اقدام مناسب از ادامه این روند ناصواب جلوگیری کرد.

وی با تقدیر از بخشی از فعالیت های فرجی دانا در 9 ماهه گذشته، گفت: انصاف حکم می کند از بخشی از فعالیت های وزیر علوم که طی 9 ماهه گذشته در دانشگاه انجام داده تقدیر شود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور یادآور شد: امیدواریم دولت پیام نمایندگان مجلس را به خوبی بشنود و درک کند و متناسب با آن اقدام به معرفی فرد بعدی برای اداره وزارت علوم کند.

آراسته افزود: با توجه به مخالفت مجلس به ادامه روند فعالیت فرجی دانا، دولت باید فردی را معرفی کند که با شاخص ها و حساسیت های مجلس برای وزارت علوم انطباق داشته باشد و چارچوب های قانونی را درک کند.

وی در پایان گفت: انتظار است گزینه ای که وزیر علوم معرفی می کند نسبت به چارچوب های قانونی و جایگاه نهادها مانند مجل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از نمایندگان مجلس/ دولت پیام مجلس را درک کند

تقدیر از نمایندگان مجلس/ دولت پیام مجلس را درک کند