مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1393 ساعت 09:322014-08-20بين الملل

پلیس فرگوسن از سلاح های سبک نظامی علیه معترضان استفاده می کند


یک فعال ضد جنگ تاکید کرد پلیس در شهر فرگوسن ایالت میسوری از تجهیزات و جنگ افزارهای نظامی علیه اعتراضات مدنی نسبت به کشته شدن یک نوجوان سیاه پوست استفاده می کند.

- سرویس: بین الملل ، تاریخ: 29/مرداد/1393 - 15:05 ، شناسه خبر: 467615 فعال ضد جنگ: پلیس فرگوسن از سلاح های سبک نظامی علیه معترضان استفاده می کند خبرگزاری تسنیم: یک فعال ضد جنگ تاکید کرد پلیس در شهر فرگوسن ایالت میسوری از تجهیزات و جنگ افزارهای نظامی علیه اعتراضات مدنی نسبت به کشته شدن یک نوجوان سیاه پوست استفاده می کند.

نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" "گری کاندون" در مصاحبه با ریانوستی تصریح کرد: چیزی که در فرگوسن در حال وقوع است نتیجه این ذهنیت است که خشونت مشکلات را حل و فصل می کند.

13 سال جنگ جامعه ما را نظامی کرده است.

ما می بینیم تجهیزاتی که برای استفاده از میدان نبرد و جنگ طراحی و ساخته شده اکنون در خیابان های ما علیه شهروندان غیر نظامی به کار برده می شود.

بر اساس این گزارش رییس گروه "کهنه سربازان برای صلح" در ادامه افزود: ما کهنه سربازانی هستیم که به عنوان ماموران خشونت به دولت آمریکا خدمت کرده ایم.

به ما ابزارها و قدرت لازم داده شده بود تا جان دشمن را بگیریم و بهانه کافی برای گرفتن جان انسان های بیگناه را به خاطر دولت آمریکا داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس فرگوسن از سلاح های سبک نظامی علیه معترضان استفاده می کند

پلیس فرگوسن از سلاح های سبک نظامی علیه معترضان استفاده می کند