مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1393 ساعت 07:372014-08-20حوادث

وقوع 1536 فقره آتش سوزی در علفزارها و جنگل های رشت


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون تعداد یک هزار و 536 فقره آتش سوزی در شهر رشت اتفاق افتاده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی منصوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش آتش سوزی در مراتع، علفزارها و جنگل های حاشیه این شهر، اظهار کرد: براساس اعلام دفتر آمار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از ابتدای سال تا 27 مرداد ماه، آمار مربوط به تعداد آتش سوزی ها در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون تعداد هزار و 536 فقره آتش سوزی در شهر رشت اتفاق افتاده است، افزود: این درحالی است که در 12 ماهه سال گذشته سازمان آتش نشانی فقط یک هزار و 612 فقره آتش سوزی را اطفا کرده بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت با بیان اینکه میزان آتش سوزی در علفزارها بیشتر است، گفت: در این مدت تعداد آتش سوزی های علفزار و ضایعات با یک هزار و 140 مورد بیشترین تعداد آتش سوزی را به خود اختصاص داده است.

منصوری در مورد علت وقوع آتش سوزی های علفزار و ضایعات در فاصله زمانی یاد شده،خاطرنشان کرد: اکثر این آتش سوزی ها در اثر بی احتیاطی شهروندان اتفاق افتاده که توجه به هشدارهای این سازمان توسط شهروندان الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 1536 فقره آتش سوزی در علفزارها و جنگل های رشت

وقوع 1536 فقره آتش سوزی در علفزارها و جنگل های رشت