مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1393 ساعت 07:282014-08-20دانش

توصیه هایی درباره انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد


معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاداسلامی گفت: داوطلبان کارشناسی ناپیوسته با آزمون فقط رشته هایی را انتخاب کنند که دانشگاه آزاد اسلامی آنها را در واحدهای دانشگاهی ارائه داده است.

- لذا داوطلبان توجه داشته باشند که قبل از تهیه کارت اعتباری رشته مورد علاقه خود را در سایت www.

azmoon.

org مشاهده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر علوی فاضل در ادامه در پاسخ به این سوال که این رشته ها کدامند، گفت: این رشته ها شامل اتاق عمل، ساخت پروتز دندانی، مامایی، علوم آزمایشگاهی، بهداشت عمومی، مهندسی بهداشت محیط، هوشبری، علمی کاربردی حسابداری، مهندسی تکنولوژی الکترونیک، مهندسی تکنولوژی برق – قدرت، مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر و علمی کاربردی معماری است.

وی در مورد شرایط انتخاب رشته داوطلبانی که در آزمون سراسری و کارشناسی ناپیوسته 93 شرکت کرده اند، گفت: این دسته از داوطلبان می توانند صرفاً در مجموعه ای که آزمون داده اند در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کنند، ضمن اینکه امکان ویرایش پس از تأیید نهایی ثبت نام و دریافت کد رهگیری وجود ندارد.

علوی فاضل تأکید کرد: در مورد رشته های بدون آزمون هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و داوطلبان می توانند در صورت تمایل در یک یا حتی چند مجموعه بدون توجه به نوع مدرک تحصیلی خود انتخاب رشته کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی درباره انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

توصیه هایی درباره انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد