مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1393 ساعت 03:382014-08-20بين الملل

روابط ایران و حماس چگونه در مسیر بهبودی قرار گرفت؟


توجه مطبوعات آمریکایی به واکنش ایران به وقایع «فرگوسن»، نزدیک شدن دوباره ایران و حماس در نتیجه جنگ اخیر غزه، سخت گیری برخی بانک های انگلیسی علیه مشتریان ایرانی خود، - توجه مطبوعات آمریکایی به واکنش ایران به وقایع فرگوسن ، نزدیک شدن دوباره ایران و حماس در نتیجه جنگ اخیر غزه، سخت گیری برخی بانک های انگلیسی علیه مشتریان ایرانی خود، دیدگاه ایران درباره ماهیت روابط با عربستان سعودی و بازتاب درگذشت سیمین بهبهانی، شاعر ایرانی، از جمله مهمترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، موضوع واکنش های بین المللی به وقایع فرگوسن آمریکا، امروز نیز در مرکز توجه شماری از مطبوعات و رسانه ها قرار داشته است.

در این زمینه، روزنامه نیویورک تایمز به انتقادات مطرح شده از سوی ایران و روسیه علیه آمریکا به واسطه برخوردهایش در سرکوب معترضان در شهر فرگوسن پرداخته است.

درباره ایران، این روزنامه می نویسد طی روزهای اخیر، مجموعه ای مطالب در حساب توییتر منسوب به رهبر ایران منتشر شده که در آن، مواردی درباره تاریخچه اقدامات نژادپرستانه در آمریکا مورد اشاره قرار گرفته است.

دیگر مطالب منتشره در این صفحه، از جمله بیان اینکه دولت آمریکا مردم خود را فراموش کرده است، از جمله دیگر مواردی است که مورد اشاره نیویورک تایمز قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط ایران و حماس چگونه در مسیر بهبودی قرار گرفت؟

روابط ایران و حماس چگونه در مسیر بهبودی قرار گرفت؟