مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1393 ساعت 05:032014-08-15ورزشي

بی اطلاعی کمیته روانشناسی کمیته المپیک از اعزام روانشناس به اینچئون


عضو کمیته روانشناسی کمیته ملی المپیک با اظهار بی اطلاعی نسبت به انتخاب روانشناس از سوی این کمیته برای اعزام به بازی های آسیایی اینچئون گفت: - در زمان اعزام تیم ها به مسابقات حساس و مهم کمیته روانشناسی همانند ویترینی می ماند که فقط شکل ظاهری دارد و هیچ نقش و نظارتی در زمینه انتخاب روانشناس برای تیم های اعزامی ندارد.

دکتر علیرضا فارسی در گفت و گو با خبرنگار علم ورزش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: با وجود اینکه زمان کمی تا اعزام تیم های ورزشی به بازی های آسیایی اینچئون داریم اما تاکنون در ارتباط با اعزام روانشناس به این بازی ها هیچ گونه بحث و یا گفت و گویی با کمیته روانشناسی کمیته ملی المپیک انجام نشده است.

البته اگر این موضوع جدی گرفته شود و کمیته ملی المپیک این نیاز را احساس کند که همراه تیم های ورزشی روانشناس نیز حضور داشته باشد، هر فردی که بخواهد اعزام شود تنها به عنوان مشاور می تواند به ورزشکاران کمک کند و از نظر تمرین مهارت های ذهنی در لحظات حساس و مهم در این برهه زمانی کارایی لازم را نخواهد داشت.

وی افزود: اگر کمیته ملی المپیک واقعاً قصد اعزام روانشناس به این بازی ها را دارد، باید نفرات برگزیده از 6 ماه پیش توسط اعضای کمیته روانشناسی شناسایی و انتخاب می شدند تا افراد متخصص و آگاه به علم روانشناسی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اطلاعی کمیته روانشناسی کمیته المپیک از اعزام روانشناس به اینچئون

بی اطلاعی کمیته روانشناسی کمیته المپیک از اعزام روانشناس به اینچئون