مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1393 ساعت 09:382014-08-14سياسي

فرماندار شهرضا: افزایش نشاط اجتماعی در شهرضا مبتنی بر تعالیم مذهبی محقق شود


افزایش نشاط اجتماعی در شهرضا مبتنی بر تعالیم مذهبی محقق شود.

- " از شهرضا، سید رضا عقدایی ظهر امروز با بیان این مطلب در نشست تبیین راهکارهای افزایش شادابی و نشاط اجتماعی در شهرضا اظهار کرد: براساس مطالعات انجام گرفته میزان بروز معضلات اجتماعی در سطح خانواده های مذهبی در مقایسه با سایر اقشار به میزان قابل توجهی کمتر است و این اصل مهم باید مد نظر  قرار بگیرد.

وی ادامه داد: میزان گرایش مردم شهرضا به اصول و ساختارهای اسلامی از دوران بسیار دور تاریخی در سطح کشور مطرح بوده است و باید از این نعمت بزرگ در راستای افزایش سطح شادابی و نشاط اجتماعی بهره گیری کافی را داشته باشیم.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه تدوین سیاست های درمانی و پیشگیرانه در خصوص مشکلات مختلف اجتماعی باید براساس مطالعات مناسب و گسترده باشد،افزود: بر همین اساس انتظار می رود زمینه لازم برای اختصاص بودجه مناسب به مسایل مختلف اجتماعی در سطح شهرستان مهیا شود.

وی اضافه کرد: مقابله با وقوع برخی معضلات و نابسامانی های اجتماعی از نکات مهم و قابل توجهی به شمار می رود که باید در جهت تحقق آن تلاش داشته باشیم.

در ادامه این نشست کارشناس مسئول امور اجتماعی فرمانداری شهرضا طی سخنانی با اشاره به اینکه رسیدگی به نیازمندی های اجتماعی نقاط حاشیه ای شهرها باید به شکل جدی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرضا: افزایش نشاط اجتماعی در شهرضا مبتنی بر تعالیم مذهبی محقق شود

فرماندار شهرضا: افزایش نشاط اجتماعی در شهرضا مبتنی بر تعالیم مذهبی محقق شود