مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1393 ساعت 10:432014-08-10فرهنگي

شبکه دو به «جاده قدیم» می رسد/ «لباس ایرانی» در شبکه سه


آغاز پخش «جاده قدیم» از هفته آینده در شبکه دو، روی آنتن رفتن برنامه «لباس ایرانی» در شبکه سه، اصلاح رفتارهای اجتماعی در «این راه نزدیک است» شبکه آموزش و معرفی بازیگران اصلی «قورباغه و قناری» شبکه یک از تازه ترین اخبار تلویزیون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سریال جاده قدیم به تهیه کنندگی علی تقی پور و کارگردانی بهرام بهرامیان که توسط امید سهرابی و امیر رضا طلاچیان به نگارش درآمده است، از هفته آینده روی آنتن شبکه دوم سیما می رود.

این سریال که محصول سیما فیلم است و با مشارکت شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی تولید می شود، از روز سی ام فروردین 93 با حضور عباس گنجوی و عبدالله اسکندری در خیابان جمال آباد تهران کلید خورد و همزمان تدوین و ساخت موسیقی آن به ترتیب توسط سینا گنجوی و امیر توسلی پیگیری شد.

جاده قدیم که هم اکنون مراحل آخر تصویربرداری خود را در شهریار می گذراند، از هفته آینده هر شب به جز پنجشنبه و جمعه ساعت 21:30 از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد.

این سریال روایتگر روزهای آغاز زندگی مشترک نعمت و زینت است که پس از عروسی شان همراه با یک گاو که جهیزیه زینت و تنها دارایی آنهاست به تهران می آیند.

با گم شدن این گاو در بدو ورودشان به شهر دردسرها آغاز می شود و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه دو به «جاده قدیم» می رسد/ «لباس ایرانی» در شبکه سه

شبکه دو به «جاده قدیم» می رسد/ «لباس ایرانی» در شبکه سه