مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1393 ساعت 04:482014-08-05فرهنگي

«قورباغه و قناری» سریال احتمالی نوروز است/ داستانی پلیسی با دستمایه طنز


معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه ممکن است «قورباغه و قناری» سریال نوروز شبکه یک باشد، از اختصاص زمان بیشتر برای تصویربرداری سریال «آمین» و برداشتن فشار شتاب برای رساندن سریال به هفته ناجا خبر داد.

- قورباغه و قناری سریال احتمالی نوروز است/ داستانی پلیسی با دستمایه طنز معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه ممکن است قورباغه و قناری سریال نوروز شبکه یک باشد، از اختصاص زمان بیشتر برای تصویربرداری سریال آمین و برداشتن فشار شتاب برای رساندن سریال به هفته ناجا خبر داد.

سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تازه ترین مشارکت های ناجا در سریال سازی توضیح داد: سریال قورباغه و قناری به کارگردانی مهدی فخیم زاده تازه ترین همکاری ما با تلویزیون است که امروز سه شنبه 14 مرداد کلید می خورد و کارگردان نقش اصلی سریال را هم برعهده دارد.

قورباغه و قناری شاید سریال نوروزی شبکه یک شود وی افزود: این سریال در حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر و کاری در ژانر طنز موقعیت است و داستان بسیار جذابی دارد که در 10 قسمت روایت می شود تا از شبکه یک سیما روی آنتن برود.

معاون ناجا اعلام کرد: امکان دارد این سریال در جدول پخش عید شبکه یک قرار بگیرد اما هنوز به نتیجه نرسیده ایم اما این امکان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قورباغه و قناری» سریال احتمالی نوروز است/ داستانی پلیسی با دستمایه طنز

«قورباغه و قناری» سریال احتمالی نوروز است/ داستانی پلیسی با دستمایه طنز