مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1393 ساعت 06:082014-08-03اقتصادي

برای دومین سال متوالی دوره غواصی و جوشکاری زیر آب در ارومیه برگزار می شود


رییس آکادمی فوق تخصصی مکانیک دانشگاه صنعتی ارومیه از برگزاری دومین دوره غواصی و جوشکاری زیر آب در ارومیه با همکاری هیئت نجات غریق و غواصی در شهریورماه امسال خبر داد.

- حامد نقدعلیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: برای دومین سال متوالی آکادمی فوق تخصصی مکانیک دانشگاه صنعتی ارومیه دوره غواصی و جوشکاری زیر آب را برگزار می کند.

وی با اشاره به افزایش تعداد سکوهای نفتی برای استخراج و تولید نفت، بر اهمیت تربیت نیروهای متخصص و کارآزموده تأکید کرد و افزود: آذربایجان غربی دارای استعدادهای بالقوه فراوانی در این زمینه است و بیشتر نیروهای غواص فعال در سکوهای نفتی جنوب کشور از افراد بومی منطقه آذربایجان هستند.

نقدعلیزاده تصریح کرد: بر این اساس برگزاری دوره های غواصی و جوشکاری زیر آب در این منطقه و تربیت نیروهای متخصص می تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه داشته باشد.

وی با اشاره به فعالیت حدود 70 شرکت آذری در عسلویه، بر ارائه آموزش های بنیانی در میان دانشجویان تأکید کرد و ادامه داد: بهترین غواصان زمان جنگ تحمیلی نیز از میان جوانان آذری و عموماً شمالغرب کشور بوده اند که این مسئله از توان عمومی بالای جوانان این منطقه بر یادگیری این رشته ورزشی و شغلی حکایت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای دومین سال متوالی دوره غواصی و جوشکاری زیر آب در ارومیه برگزار می شود

برای دومین سال متوالی دوره غواصی و جوشکاری زیر آب در ارومیه برگزار می شود