مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1393 ساعت 05:232014-08-02اقتصادي

زمین در تهران متری چند؟


قیمت خانه های کلنگی و زمین همچون آپارتمان در اقصی نقاط مختلف شهر اختلاف قیمتی تا چندین برابر را دارد؛ به گونه ای که قیمت زمین در جنوب شهر تهران متری دو میلیون و 500 هزار تومان و در شمال تهران به بیش از 12 میلیون تومان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با توجه به تبدیل خانه های کلنگی به ساختمان های چندین طبقه و سودآوری بالای آنها، همیشه زمین و خانه های کلنگی مشتری خود را داشته و دارد اما نوسانات بازار مسئله ای است که روی بازار زمین هم تاثیر بسزایی دارد.

عواملی از قبیل تغییرات قیمت مصالح، میزان تورم روی قیمت تمام شده ساختمان هایی که با خراب شدن خانه های کلنگی ساخته می شوند و از همه مهم تر جو روانی حاکم در بازار در این زمینه تاثیرگذار هستند.

مالکان زمین های کلنگی همیشه به ارزش زمین های خود واقف هستند و می دانند با ساخته شدن واحدهای آپارتمانی می توانند سود خوبی از زمین ببرند و در واقع به همان مثال قدیم که گفته می شد"خاک طلاست" یقین دارند.

در این شرایط موضوعی که مورد توجه واقع شده و بیش از پیش رونق گرفته مسئله مشارکت در ساخت و ساز و تبدیل زمین های کلنگی به آپارتمان و برج های مسکونی است و مالکان هم برای برداشتن بار هزینه ساخت واحدها، تمایل بیشتری نسبت به مشارکت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین در تهران متری چند؟

زمین در تهران متری چند؟