مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1393 ساعت 03:182014-08-01سياسي

بهره گیری از زمین های قابل کشت برای توسعه کشاورزی ضروری است


بهره گیری از زمین های قابل کشت برای توسعه بخش کشاورزی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمود حجتی، جمعه شب در دیدار با استاندار خراسان رضوی در محل استانداری با اعلام اینکه زمین های قابل کشت باید مورد استفاده قرار گرفته و نباید این سرمایه ها را به حال خود رها کرد، گفت: بهره گیری از زمین هایی که قابلیت کشت دارند برای توسعه بخش کشاورزی ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر کشاورزی محور استقلال یک جامعه به شمار می آید و در این راستا باید برای توسعه کشاورزی؛ زمین، آب، نیروی انسانی متخصص و مجرب مورد بررسی قرار گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی با اعلام اینکه حتی کشورهای صنعتی به مقوله کشاورزی اهمیت زیادی می دهند، افزود: کشورهای صنعتی به خاطر اهمیت امنیت غذایی نسبت به توسعه و توجه به مسئله کشاورزی دغدغه مند هستند.

استاندار خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: مشهد و استان خراسان رضوی به دلیل تردد قابل توجه زائران و گردشگران در طول سال نیازمند تامین آب شرب سالم است و مطابق آمارها مصرف سالانه آب در این استان حدود هفت میلیارد و 200 میلیون متر مکعب است و این میزان به واسطه ذخایر سدها، نزولات آسمانی، چاه های آب و برداشت از سفره های زیر زمینی تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از زمین های قابل کشت برای توسعه کشاورزی ضروری است

بهره گیری از زمین های قابل کشت برای توسعه کشاورزی ضروری است