مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1393 ساعت 02:522014-08-01ورزشي

شعارهای تماشاگران سپاهان علیه من، لطف آنها بود!


به نظرم شعار هایی که برعلیه من می دادند نظر لطف تماشاگران بود و چون من در کنار آن ها بودم، ناراحت نمی شوم و به قول خود اصفهانی ها این مسائل فقط مزه انداختن تماشاگران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از اصفهان، سید مهدی رحمتی پس از شکست تیمش برابر سپاهان اصفهان پیرامون تیم پیکان اظهار کرد: تیم ما یک تیم آماده و هماهنگ است که به تازگی در لیگ برتر حضور پیدا کرده و از شانس بد در نخستین دیدار خود در این دوره از لیگ برتر به پست تیم سپاهان برخورد کرد و متأسفانه نتوانست نتیجه بگیرد.

وی درباره تیم سپاهان بیان کرد: سپاهان تیم خوب و با کیفیتی است که همیشه از مدعیان بوده و از بازیکنان تکنیکی خوبی برخوردار است که امروز با بهره گیری از آن ها توانست بر ما چیره شوند و پیروز میدان شود.

دروازبان تیم پیکان تصریح کرد: متأسفانه امروز به دلیل کم تجربه بودن بازیکنان، روی 2 اشتباه دروازه تیم ما باز شد هم چنین داور بازی هم اشتباهات تأثیر گذاری مثل گل دوم که آفساید بود و خطا پنالتی که بر روی حیدریه گرفته نشد، داشت که بر روند بازی ما تأثیر گذاشت و متأسفانه این نتیجه رقم خورد.

وی درباره شعار های تماشاگران اصفهانی خاطرنشان کرد: من 2 سال خاطرات خوبی از این مردم دارم و به نظرم شعار هایی که برعلیه من می دادند نظر لطف آن ها بود و بالأخره چون در کنار آن ها حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعارهای تماشاگران سپاهان علیه من، لطف آنها بود!

شعارهای تماشاگران سپاهان علیه من، لطف آنها بود!