مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1393 ساعت 18:482014-08-01ورزشي

مخارج 16 تیم لیگ برتر + جدول


سپاهان، استقلال و پرسپولیس، پرهزینه ترین تیم های فصل جاری لیگ برتر هستند، اما آیا خرج پول بیشتر برای بستن تیم عاملی برای موفقیت و کسب قهرمانی است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در اواخر فصل گذشته لیگ برتر بود که وزارت ورزش و جوانان با دستور شخص وزیر اقدام به انتشار قراردادهای دو باشگاه مطرح پایتخت کرد تا عزم جزم خود را برای مقابله با پرداخت پول های میلیاردی در فوتبال نشان دهد.

از همان زمان موج های مثبت و منفی زیادی حول این اتفاق به وجود آمد و در حالی که بخش زیادی از هواداران فوتبال (بر اساس کامنت هایی که در اخبار سایت ها و شبکه های مجازی منتشر می شد) از این موضوع استقبال می کردند اما باشگاه ها و بویژه مدیران شان با این شفاف سازی خیلی ارتباط برقرار نمی کردند.

پرسپولیس نخستین تیمی بود که فهرست قراردادهای بازیکنان و مربیانش منتشر شد و اگرچه در همان زمان با واکنش تند دایی و بازیکنان و مسئولان این تیم مواجه شد اما سرخ ها پیش از آغاز فصل جدید همانند سایر باشگاه ها طبق دستور سازمان لیگ قرارداد بازیکنان و مربیان خود را منتشر کردند.

با وجود قول معتبری مبنی بر اینکه انتشار قراردادها بدون رضایت افراد درست نیست، تاج در آخرین گفت وگوی خود، از این کار حمایت کرد و گفت:" مدیران باید به گونه ای هزینه کنند که بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخارج 16 تیم لیگ برتر + جدول

مخارج 16 تیم لیگ برتر + جدول