مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1393 ساعت 07:432014-08-01فناوري

نخستین نمایشگاه امنیت سایبری ایران برگزار می شود


کمیسیون امنیت فضای تبادل اطلاعات - افتا- سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران نخستین نمایشگاه امنیت سایبری ایران (ICSEC) را برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، این نمایشگاه تخصصی 5 تا 8 مهرماه جاری برگزار می شود و شرکت های فعال حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات (افتا)، دستاوردها و خدمات خود را معرفی خواهند کرد.

بخش های مختلف این نمایشگاه تخصصی بر سه محور ایجاد تعامل و ارتباط میان مخاطبان تخصصی و ارائه دهندگان خدمات و محصولات فتا، بررسی تکنولوژی های جدید این حوزه و آگاهی رسانی و افزایش سطح دانش امنیت اطلاعات استوار است؛ همچنین قرار است در این نمایشگاه، کارگاه های آموزشی با هدف معرفی خدمات، محصولات و راهکارهای امنیت اطلاعات و مفاهیم بنیادین امنیت برگزار شود.

رییس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه گفت: برگزاری نمایشگاه های تخصصی قطعا فضا را برای توسعه بازار در حوزه IT توسعه می بخشد.

آزاده داننده با تاکید بر پیامدهای مثبت برگزاری اولین نمایشگاه امنیت سایبری ایران ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه در شرایط اقتصادی موجود، می تواند فرصت مناسبی برای عرضه توانمندی شرکت های حوزه امنیت اطلاعات باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نمایشگاه امنیت سایبری ایران برگزار می شود

نخستین نمایشگاه امنیت سایبری ایران برگزار می شود