مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1393 ساعت 06:382014-08-01اقتصادي

تخلیه و بارگیری 23 میلیون تن کالا دربنادر بوشهر


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در سه ماه نخست امسال 23 میلیون و84 هزار تن کالا در بنادر مختلف استان بوشهر تخلیه و بارگیری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ،محمد راستاد با بیان اینکه استان بوشهر دارای 13 بندر تجاری و ملوانی است ، گفت: استان بوشهر دارای بیش از13 اسکله تجاری با ظرفیت های 5 تا 30 هزار تن است که در مناطق مختلف ساحلی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای زیرساخت های مهم بندری است تصریح کرد: هم اکنون در تمامی بنادر استان بوشهر زیرساخت های بندری ایجاد شده و این در حالی است که سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه این زیرساخت ها اعلام آمادگی کرده اند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ازلایروبی بنادر استان خبر داد و گفت: عملیات لایروبی در بنادر استان بوشهر که مشکل تردد شناورها در خورها را دارند از جمله دیلم، ریگ و خارگ در حال اجراست و لایروبی دیگر بنادر استان نیزبرنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در استان بوشهر افزایش یافته است ، گفت: در سه ماه نخست امسال 23 میلیون تن کالا در بنادربوشهر، گناوه، عسلویه تخلیه و بارگیری شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد افزایش نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه و بارگیری 23 میلیون تن کالا دربنادر بوشهر

تخلیه و بارگیری 23 میلیون تن کالا دربنادر بوشهر