مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1393 ساعت 06:082014-08-01ورزشي

خبر شوکه کننده برای والیبال؛ حسین معدنی رفت


حسین معدنی، مربی تیم ملی والیبال ایران که در لیگ جهانی امسال در کنار کواچ روی نیمکت تیم ملی ایران می نشست و سرمربی سابق این تیم، صبح امروز به دیار باقی شتافت و جامعه ورزشی ایران را در شوکی بزرگ فرو برد.

- معدنی که از سرطان رنج می برد پس از اینکه چند هفته قبل در بیمارستان بستری شد، صبح امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، شاید باورش سخت باشد چهره ای آشنا و دوست داشتنی که تا همین یک ماه پیش در مرحله گروهی لیگ جهانی در کنار کواچ روی نیمکت تیم ملی ایران نشسته بود و با یک لبخند همیشگی کار هدایت والیبالیست های خوب کشورمان را به عهده گرفته بود، به یکباره و در عرض یک ماه از میان ما برود.

بعد از پایان کار تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی لیگ جهانی و صعود به دور نهایی خبر رسید که حسین معدنی نمی تواند تیم ملی را در فلورانس همراهی کند و باید برای انجام درمان پزشکی اش در تهران بماند.

روزی که این خبر مخابره شد، کسی فکر نمی کرد که ماجرا آن قدر پیشرفته باشد که جامعه ورزش ایران در عرض یک ماه در شوک از دست دادن یکی از بهترین مربیان وطنی والیبال فرو برود.

کاپیتان سابق و خوش اخلاق تیم ملی والیبال ایران چندی پیش به دلیل گرفتگی مجرای صفرا دچار دل درد شد که بعد از مراجعه به بیمارستان، پزشکان متوجه شدند که توده ای راه مجرا را بسته و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر شوکه کننده برای والیبال؛ حسین معدنی رفت

خبر شوکه کننده برای والیبال؛ حسین معدنی رفت