مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1393 ساعت 01:382014-07-31پزشكي

وبا جان 109 تن را در سودان جنوبی گرفت


بیماری وبا در ردیف بیماری های قابل درمان قرار دارد اما در صورتی که به صورت سریع درمان نشود به مرگ افراد منجر خواهد شد به طوری که فرد مبتلا در ابتدا دچار کم آبی شدید در بدن می شود و پس از چند ساعت جان خواهد باخت.

- سازمان پزشکان بدون مرز ازکشته شدن 109 تن بر اثر وبا در سودان جنوبی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازواحد مرکزی خبر، سازمان پزشکان بدون مرز در گزارش روز پنجشنبه خود اعلام کرد از سه ماه گذشته تاکنون، بر اثر بیماری وبا 109 تن در سودان جنوبی کشته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری شین هوا از نایروبی بیماری وبا در ردیف بیماری های قابل درمان قرار دارد اما در صورتی که به صورت سریع درمان نشود به مرگ افراد منجر خواهد شد به طوری که فرد مبتلا در ابتدا دچار کم آبی شدید در بدن می شود و پس از چند ساعت جان خواهد باخت.

باتوجه به وجود وبا در سودان جنوبی وزارت بهداشت این کشور در خصوص شیوع این بیماری در شهرها و روستاهای این کشور در ماه های آینده هشدار داد.

سازمان پزشکان بدون مرز نیز با بیان این که هزاران آواره سودان جنوبی که در حال حاضر در اردوگاه آوارگان به سر می برند، به علت شرایط بد بهداشتی در معرض ابتلا به بیماری وبا قرار دارند، از وزارت بهداشت این کشور خواست هر چه سریعتر، تدابیری را در خصوص جلوگیری از شیوع این بیماری اتخاذ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبا جان 109 تن را در سودان جنوبی گرفت

وبا جان 109 تن را در سودان جنوبی گرفت